יום שישי, 5 במרץ 2010

עיצוב גן ילדים

"תינוקייה בכפר". זהו השם לגן הילדים שהתבקשתי לשדרג.
מירב ואיתי מנהלים גן תינוקות עם הרבה נשמה ואהבה. הגן הבהיק מניקיונו, הצוות משקיע את הטוב ביותר בקטנטנים, אבל מה שהיה חסר היה ליכוד כל הפריטים יחד לסגנון אחד וצבעוניות.
מאחר והגן גם ככה שם דגש על דברים טבעיים כמו תזונה איכותית ובריאה וקרבה לטבע מעצם היותם בלב נוף כפרי, החלטתי כקונספט עיצובי, להכניס את החוץ לתוך הגן.
כל החללים נצבעו בנוף ירוק, מלבלב,מלמעלה עננים, ועל העלים חרקים כגון: חיפושיות,זחלים,זיקיות ופרפרים מבד- תלת מימדיות הודבקו.
גופי תאורה בצורת חיפושיות ופרחים פוזרו. וכילות בצורת עלים ענקיים עיטרו את פינות החדרים.
הכריות רופדו מחדש, רהיטים נצבעו ותמונות מוסגרו.
אבל החלק הכי כייפי היה התגובה של המשפחה.
כהרגלי בכל פרוייקט, לאחר סיום צביעת הקירות, אני משלחת בעדינות ולפעמים גם בלי עדינות את הלקוחות שלי ועושה את ההעמדה הסופית של החלל. כשהכל מוכן הם מגיעים ובדרך כלל שואגים. זה- שווה הכל! בשביל החלק הזה, אני כמעט מוכנה לעבוד בהתנדבות...

הגן לפני
הגן אחרי
ועוד אחת

2 תגובות:

  1. העיצוב של הגן פשוט ונקי אהבתי מאד את העננין והדשא. יפיפה!

    השבמחק
  2. איזה עיצוב מרענן וצבעוני. ממש בטוב טעם! אני הייתי רוצה חדר כזה לעצמי! אשמח לגנוב רעיונות לחדרי הילדים שלי. קודם כל, אוציא את המחשב משם שלא ישבו כל היום וייצפו בתוכניות כמו דורה ודומיה.

    השבמחק

מעניין אותי לדעת אם אהבת